Wprowadzenie
Sklep internetowy ABCAR-SHOP dokłada wszelkich starań, aby dostarczać Klientom produkty najwyższej jakości. Mimo to, rozumiemy, że czasem mogą zaistnieć sytuacje, w których Klient będzie chciał zwrócić zakupiony towar lub zgłosić reklamację. Poniższa Polityka Zwrotów i Reklamacji została opracowana zgodnie z obowiązującym prawem polskim, w szczególności z ustawą o prawach konsumenta, oraz ma na celu zapewnienie Klientom jasnych i przejrzystych zasad dotyczących zwrotów i reklamacji.
Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego, Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy. Aby skorzystać z tego prawa, Klient powinien złożyć sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać złożone na przykład w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
Adres do zwrotów:
- ABCAR-SHOP
- ul. Łukasińskiego 110 71-215 Szczecin
Adres e-mail do reklamacji i zwrotów:
auto.chemia.online@gmail.com
Warunki zwrotu towaru:
- Zwracany towar powinien być nowy, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.
- Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę).
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a jego opakowanie nie może być uszkodzone.
- Zwrotu nie podlegają towary wykonane na specjalne zamówienie Klienta, towary łatwo psujące się, towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których otwarcie uniemożliwia zwrot ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, płyty dźwiękowe lub wizualne, programy komputerowe, jeżeli zostały usunięte oryginalne opakowanie.
Koszty zwrotu towaru:
Koszty bezpośrednie zwrotu towaru ponosi Klient.
Zwrot należności:
W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep), nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi opłatami.
Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamację można złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy podane powyżej. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu oraz szczegółowy opis wady.
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany na podany przez siebie adres e-mail lub pocztowy.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep naprawi wadliwy towar, wymieni go na nowy, bądź zwróci Klientowi równowartość ceny.
Postanowienia końcowe
Niniejsza Polityka Zwrotów i Reklamacji jest integralną częścią Regulaminu Sklepu ABCAR-SHOP. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Sklep ABCAR-SHOP